Sunday, June 10, 2012

Masuk Kandang Kambing..??

Assalamualaikum wbt

Berada ditempat orang ni kan, memerlukan banyak kesabaran dalam menyesesuaikan diri. Kalau masuk kandang kambing kena lah mengembek, masuk kandang harimau belajarlah mengaum. Itu kata2 pepatah la. Aku harap aku tidak ada masalah lah kat tempat baru ni.

Mengenangkan kembali perjalanan ku, aku temui kawan2 baru, mengenali tempat baru dan mendapat pengalaman baru. Tempat baru aku ni, berdekatan dengan pantai..
yuuu.. seronok. Angin sepoi2 yang menyamankan. 

Aku buat apa ke sini?? oh, aku lupa nak bagitahu. Aku dah dapat kerja tetap. So, lama lah aku menetap disini. Apa pun, hargai setiap pengalaman yang berharga dalam hidup kita. 
peace no war.

4 comments:

Hanamiko Sakura said...

semoga berjaya di tempat baru ;)

keri ikhwan said...

di mana bumi dipijak , di ditu langit dijunjung.
good luck :)

Aujinz said...

dah ada kerja baru?.. wowowowo.. tahniah.. ngehehehhe

Hanif Idrus said...

Jaga diri di tempat baru yekk