Wednesday, June 5, 2013

chipsmore

Assalamualaikum..

Aku dah tak seaktif dulu lagi dalam dunia blogging. Aku banyak kali juga terfikir, aku memang tak kan berblog lagi sebab dah terlalu lama tak menjengah blog ni. Namun, apakah daya, bila aku nak delete, aku rasa sayang sangat. dah makan hampir 3 tahun lebih aku berblogging walaupun kemunculan aku tenggelam timbul atau orang cakap seperti chipsmore. Sememangnya, tuan blog ni dah jadi chipsmore, sekejap ada sekejap xde.

ilustrator di laptop aku ni dah merajuk dengan aku agaknya sebab dah lama tak mengodek2 encik ilustrator. jadi  kesannya, ketidakfungsian encik ilustrator menyebabkan aku jarang dan tidak melukis sangat. Tangan dah macam kayu. Mouse aku sendiri dah merajuk.

Aku nak menyorok lagi kali ini, dan aku tak tahu berapa lama aku menyorok.

aku rindu dengan kisah toyol..
Dah kemana agaknya dia... haha
cepat menyorok!!

selamat bercuti sekolah.. dan bercuti2 malaysia.
arioss

No comments: