Monday, December 16, 2013

rasa sayang

Salam

Tak semua orang pandai dalam menunjukkan rasa sayang.

Rasa sayang,
tak semua berani meluah sayang dengan kata2.
mungkin juga dengan  perbuatan.
kadang2 orang tak faham.
apakah ini sayang??

Bengis ayah..
Tegas mak..
Garang cikgu..
Singanya Boss..

Aku pun.
tak pandai nak tunjuk sayang.
err..
tapi aku tak garang..
Aku cuma tak reti. malu.kekok. tak pandai nak tunjuk secara nyata .apatah lagi nak sebut
yang aku sebenarnya sayang.
*Dalam blog aku jadi berani la pulak.

terutama pada mak ayah aku lah. 
adik beradik aku
kawan2 aku.
dan orang yang aku kenal

oh. juga pada pembaca blog aku. hee

2 comments:

Lee-kun said...

biasa org seni lukis2 ni pandai express through lukisan..
macam gambar tuh..okla tu.. ^^

Nur Hamizah said...

Hehehe miza kalau dengan ayah ibu setiap masa terutama pergi sekolah, pergi nak masuk tido mesti cakap sayang peluk dan cium pipi mereka ^_^