Saturday, March 17, 2012

Momento

Assalamualaikum

Say say say
mie mie mie
top top top

chikeboom..
chikeboom..


Photobucket

Memori zaman kanak2

kalau ada yang tak pernah main tepuk2 5 masa kecik2 dulu..
tak pernah nyanyi lagu ni..
bohong la kot.

Dulu tak secanggih sekarang.. PS pun takde.
Yang jadi permainan waktu tu jenis kotor dan tak kotor.
Dari main masak2, kawin olok2, batu seremban, jentik penutup botol, galah panjang, ting2, baling selipar, nyorok2, police n thief, dan banyak lagi la.

Maka nya, takkan la main sorang2 kan. Mesti la main dengan kawan2. Lagi syok bila cuti sekolah bermula.. yiehaaa..

Cuti sekolah sekarang??.. adik2 mengadap laptop, PS..
kadang2 main berdua. Kadang2 kaku depan komputer layan fb, layan game sambil dgr muzik.Tak pun mengadap TV dari sejam ke sejam. Tak putus2 siaran. errr...

okla
selamat berhujung minggu...
smile.

8 comments:

nanad said...

comelnyaaaa doodle tu XD suka part cinderalla tu...comel bangat ^_^
feza apa khabar? lama xsinggah sini..

Feza said...

ingatkan orang lain tak tahu lagu ni. hahaha terasa kelakar pulak.

amira_jaafar said...

cam mana nak wak dodle2 tu feza. macam makan dodol lak pulak. sy budak br belajarr...

Hanif Idrus said...

Saya sokong..dulu interaksi cukup baik..kalau nak main hantu galah mesti ada 6 orang sekurang-kurangnya..baru ujudnya rakan2.Sekarang ???

Aujinz said...

dulu kita bersemuka kalau nak bermain dan berkawan. gaduh pun real.. hua hua hua

Uncle Jonni said...

hahaha... masih ingat lagi eh lirik cikebum cikebum nih.... huhuhu

Hanif said...

Singgah tengok gambar comel2

Izz Faizah said...

hahaha...rndu zaman kanak2 ribena..:)