Thursday, June 23, 2011

KeindAHan

As salam..

Seni itu Indah..

indah itu subjektif. Bergantung pada sesiapa yang melihatnya. Ini ada satu video menarik ttg seni lukis.


video
Amazing hand paintings
dah tgk? hebat kan.

next, editing video yang agak kurang kemas, ceh..aku ke yg ckp mcm tu. maaf2. Actually, aku pn tkleh nak wat mcm tu. haha.. Tapi video ni tak terjangka pulak olehku org akan buat. Hanya ber'subjek' kan duit. lucu2... so, simpan duit banyak2 ya. "Pesanan agung".

video
bila agung ber....

aku letak video tu saja2 je. Tak tahula org lain kata apa kan. Seni tu mcm2 leh diadaptasikan. Soalnya tahap kreatif kita nak menjadikan ianya satu seni yang disukai.

ohh..lupa, aku ada dua video berkaitan seni menggunakan pasir. Tapi lebih kepada kemahiran melukis juga la.. nnti esk2 aku upload.

okeh laling.. cukup dulu disini. i ada keja nak buat. daaa..
rajin2 la baca buku... c u

1 comment:

erleena said...

nais gileee , oke jtuh haty dah :D