Friday, June 24, 2011

SaNd

Assalamualaikum..

yo yo..
what up!! 2x..
i can smell whts da rock is cookin.. wuhaaahaa...

Ok2. Cukup2. Berhenti meng'gila'.

Baiklah, Seperti yang aku maklum pada post yang sebelum ini. Aku ada video pasal seni 'melukis pasir'. Penceritaan serta kawalan jari dalam mengolah pasir menjadikan ianya suatu seni yang hebat.

ok. Jom tgk..


love

Seterusnya, sincaf.. tapi..tapi.. maaf.. videonya xdpt aku uploadkan. Terlalu pjg videonya. jadi loading nya utk masuk jadi 'lama'. Lelah aku tunggu loading, tup2, internet putus.. tak ke sadiss a.k.a. sedey.. Tension skjp.

So, aku letak satu je la yerk.

jadi aku replace kan dgn video lain la ek.

don't be sad.. n don't tension2. Bercakap ttg tension, Ni ada satu cara melepaskan tekanan. Diluar kita ceria tapi hakikatnya..kita sedang stress gila.



or dalam makna lain.. "berpura2 supaya org tak nampak bahawa kita sebenarnya sedang susah hati".

itu saja 4 today. Aku ingt lagi kata cikgu aku masa zaman sek dulu.. "masa main, main sungguh2. Masa belajar, bljar sungguh2". Tapi skrg ni bukan main dan belajar je perlu bersungguh2. Sb nya..byk lagi perkara kita kena buat sungguh2 dan betul2. contohnya :

bila berkawan,brkawan2 betul2, nak kerja, kerja sungguh2. Nak berubah, berubah la sungguh2. dan banyak lagi la 'sungguh2' nya perlu kita buat. Nak tido pun kena bersungguh tau... ekeke.. ok. just kidding.

ahh.. apa yang aku merepek melalut ni. k la . its time 4 lunch.. nyum.nyum..
rajin2 la baca buku.. ^_^

No comments: