Wednesday, September 28, 2011

Kisah Hari ini

As salam

Agak lama rasanya tak update blog ni. Mungkinkah blog ni akan dilupakan??

Aku sebenarnya tak ada internet. Sekatan untuk aku menggunakan internet bermula dari awal bulan ni. Itu sebab la aku langsung tak berpeluang mengupdate blog.

So, bila tak ada internet, aku lebih kepada menonton drama2 korea. hek2. Aku addict dengan drama2 korea ni. Terbaru, aku tengok cerita He's beautiful dan Heartstring.

Korang dah pernah tengok ke drama tu??? best tau.

lagi2 cerita he's beautiful.. ohh..aku dah jatuh hati dengan kumpulan A.N.JELL.




Aku tak tahu la trend ke apa ke, tapi kalau aku tengok satu2 cerita korea ni, aku mesti suka pada lagu yang sentiasa dimainkan kat dalam cerita tu. So, automatik nya, aku pun addict dengan lagu korea.. belum masuk lagi lagu yang k-pop punya. Lakonan watak Jeremy dari kumpulan ft island.. suka2.

lakonan park shin hye dalam dua2 cerita yang aku sebut kat atas, memang mempersembahkan nyanyian hebat beliau. Apatah lagi lagu dari main character dari hero nya pulak. Semua lagu yang dinyanyikan semua aku suka.. sarange.

Yang tak minat drama korea, err.. komanwa (maaf). Sila jangan meluat.. sorry2

k la. kalau duk kat cyber cafe ni lama2, mahunya melambung aku kena bayar. k la.
aku nak layan lagu.. A.N.JELL. :p


salam

2 comments:

Kayu Manis said...

korea!..melayu pun tak tengok..

Fiza A said...

anaeyanghaseyo!!!
lepas ni try tgk Protect the boss plak. citer ni lawak sikit.hehehe..

geram lh tgk doodle feza.cantik sgt! fiza wat slalu tak jadi. ;(