Wednesday, October 5, 2011

Diamlah..Hari ni hari rabu.

salam..

Aku memang dah tahu lama dah pasal wordless wednesday ni. Tapi, aku malas nak ikut. Tapi, kawan aku ni tetiba tulis dekat status fb dia WORDLESS WEDNESDAY..

dia pun blogger juga, cuma agak kurang aktif dah sekarang. bila aku tengok ayat tu, maka aku tahu, hanya blogger je yang tahu pasal ni. Bila bukan blogger baca, jadi mereka jangka saja2 la kot tulis macam tu. Hari rabu, wordless wednesday. Apa tu??

Maknanya, jangan tulis mengarut2 dengan ayat2 panjang berjela. tapi, cukup dengan gambar yang bercerita tentang apa yang kita ingin sampaikan.. DIAM dari menaip.haha

Sebab aku malas nak ikut. Aku tetap nak menaip panjang2..lalalala

ok2. aku diam..diam.... shsss..


peace all
salam

2 comments:

cinnamon.com said...

salam,main ikut2 je..tapi suka hati kita la..kan

merahitujambu said...

dear..blog awk dh ok..ritu bukak blog awk kena malware..risau sy..maaf yaa lama x jengah..