Wednesday, October 26, 2011

Deepa mari..

Assalam..

Hari ni Deepavali ya? Aku tak tahu, tetiba semua adik2 aku tak pergi sekolah.
aku ingatkan diorang mogok sepakat tak nak pergi sekolah.

Hari Deepavali pun aku kerja. Mana la aku tahu..
So, Hari ni doodle pakai sari..
Nampak pelik kan? haha..

K r.. yang dapat cuti, selamat bercuti.
peace

11 comments:

laskar pelangi said...

alahai...kerja jugak arini?

eiiii! comelnyaaaa doodle..kreatif tol=)

cik tehaa said...

apa pun doodle tu pakai, tetap comel! hihi. kena bagi nama kat doodle fiza ni :)

||aLeaSaRa|| said...

hohoho kruppp krappp kunyah muruku terkejut tgk minachi comel bersari kuning yehaaa!

perghhh sukalah doodle ni kreatif!!!

bobiedanbad said...

selamat bekerja

cinnamon.com said...

cantik feza pakai sari..masih sopan..

budakampung said...

kesian..kerja rajin2 tawu~haha

feza said...

laskar pelangi : yup..kerja. triple punya gaji.keh3.

cik teha : doodle berfesyen di alam maya. di Alam realiti, si pencipta doodle tak reti berfesyen.hehe

aleasara : sari dan maruku memang gabungan menarik.haha

bobiedanbad : tq

cinnamon : ^_^

budak kampung : ya. tgh kerja rajin2 ni. gelak sindir ya. dush2

ILA HonEyBuNNy said...

comeiii doodle tu pakai sari....hehhehe

merahitujambu said...

tak pelik laa doodle tu besari..somel..kena keje??cian..

abah khalisha said...

Cantik2

Hanif said...

Deepavali pun kerja...alamak kasihan...
Lawa Doodle tuuu