Saturday, August 13, 2011

Creative start from believe

Assalamualaikum.

Selamat berpuasa dan selamat hari Minggu.

Kita semua sebenarnya kreatif. Tak pecaya?? lihat, dan fikirlah semula.


video

Dekat Universiti dulu, Work aku selalu kena reject. Bukan sekali, tapi.. lebih daripada 3 kali. Siap koyak work depan2 kita lagi. Adakah anda memahami???

Daripada semangat kreatif berkobar2, fikir nak buat macam ni nak buat macam tu dengan penuh keterujaan, tapi, Bila work direject berulang2 kali, terus sikit demi sedikit semangat tu tenggelam dan hilang.

mula lah fikir dalam kepala, aku tak kreatif..

NO!!!. Jangan berfikir begitu.

Anda semua kreatif. Pecayalah. Just, jangan berhenti berusaha.

salam..

7 comments:

Hans said...

betul2
berusahan sampai berjaya

merahitujambu said...

dear doodle awok dh siap..amik kt sini ok

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/08/baju-raya-tak-siap.html

Mekz's! said...

saya tahu saya cretive..(ceeeh ayat confident je) hhahahahaha!! :)

sifu im said...

tapi aku x kreatif la..

jaya jr said...

doodle da macam kartun..nice aa..huuuu

feza said...

Hans : ya..aja2 fight.

merahitujambu : terima kasih

Mez's : ya..saya yakin tu. anda kreatif.

Sifu im : ye ke? kalau tgk gaya pengang kamera DSLR tu, pasti orangnya kreatif.

kimiez said...

bestnyer video nie...nk pinjm