Thursday, August 4, 2011

Bad habit

As salam..

Aku tak tahu la kenapa. Dulu tak ada lah macam ni. Walaupun puasa penat macamana sekalipun, or tak buat apa2 sekalipun aku tetap tak biasa tidur waktu petang2. Masa dekat hostel dulu atau dekat Umah sewa ke, bila waktu petang, Kawan-kawan dah berdengkur atas katil. Tapi aku tak ada la pula nak join tidur sekali. Siap boleh basuh kain, tengok tv or buat la aktiviti-aktiviti lain.

Tapi sekarang... Perghhhhh

Aku tak tahu la kenapa. Asal petang je, mesti mata aku ni kuyu semacam. Rasa berat sangat dah nak buka mata. Wahai tabiat tidur petang.. aku ucapkan


dalam hidupku..

TIDAKKKKKK......!!!!!!

Aku tak suka tidur petang. Buatkan badan aku bertambah-tambah letih. Otak pun dah jadi tak cergas. Tak ada energy langsung.. Gila la macam ni

Sila wahai cik mata.. jangan la memaksa aku pejam sampai berjam2 lamanya. Aku rasa dah hilang kualiti hidup dah ni. Sila pergi wahai tidur petang. Aku tak ingin kamu...

2 comments:

Anis izyan Abd Rahman said...

rejam muke dalam air , insyaAllah tak ngantuk , mase zaman sekolah dulu , kitorunk letak minyak cap kapak bawah mate , sbb nak stay up stdy ~ haha

gile btool zaman sekolah~

nia said...

rejam muka dalam air..ermm.. tak pernah buat lagi mcm tu. boleh try ni.Tapi kalau kaedah minyak cap kapak..ya dah biasa diamalkan.tapi kepala dah kalih (biasa)