Sunday, August 21, 2011

Mungkin Esok

As salam

Dugaan dalam bulan puasa. Lepas hilang dari sakit kepala, sakit beralih ke sakit perut. Nak kata salah makan, Aku sorang je yang sakit perut. Nak kata aku cirit birit tak juga. Tak ada pun aku ulang alik pergi toilet. Cuma rasa sakit perut yang menusuk2. Tapi tak mengapa. Sakit ni penghapus dosa2 kecil.

muka pucat tu.hee.. yes..memang, Aku rasa dah tak ada tenaga ni.

Mungkin kah esok, sakit ini akan hilang? Hurmm.. Aku sangat mengharapkan.

Kerana esok, Aku akan mula bekerja. Cari duit sikit, yelah nak bagi duit raya untuk adik2 dan anak2 buah yang masih kecik2 tu. Tahun lepas, aku bagi duit raya dari Biasiswa KPM. Tahun ni takkan aku tak bagi kot. kesian la..

Tapi, kalau ada sape2 nak sponsor duit raya kat aku. Aku dengan senang hati menerimanya. Keh2.

salam..

9 comments:

aimi adilah said...

duit rye tok kite ade x :)

ILA HonEyBuNNy said...

sama la kita.....sakit pewot sebab bndera merah berkibar gak ker?heheh

memang xtahan kan...ila dr pagi tadi lagi...bila sakit pewot..teringat nikmat sihat kan...

nak wit raya gak..sapa nak bagi neh..ehehhe

feza said...

aimi : oh sorry, duit raya aimi tel ah digunakan buat isi minyak.hee

ila : yela..sama la.nikmat sihat yang mana kita sentiasa lupa waktu kita sihat. ingt bila time sakit.

la..ingatkan ila nk bagi duit raya

shera haifa said...

moga cepat smbuh.. nak dekat raya nie..

merahitujambu said...

sengugut ke?cian..tpi boleh berhari rayakan..=p..salam syawal

Nazra Nazurah said...

kena check tau sakit apa...jaga kesihatan

feza said...

shera haifa : tq.amin

merah itu jambu : tak dapat beraya.kena kerja.sob2

Nazra : heee..tq nazra

Michada said...

raya nnti xdela sakit perot kan.. ;)

Brilliant Marjan said...

kena keje ye..sabar ye..jika sakit berterusan, baik awk pegi cek