Saturday, August 6, 2011

Hari Minggu

As salam

Hari minggu la adik-adik ada dekat rumah. Tak sekolah kan. Jadi, bolehla cik kakak arahkan adik kemas2 rumah, dan basuh motor.

Cik kakak feza hari ini bersemangat untuk bergotong royong. Membuang segala debu2 yang sedang berkeliaran yang mana telah mencetuskan kuasa2 demon dalam rongga2 hidung manusia.

Jom kita berkemas.. tapi..erkkk


Apasal doodle pakai macam nih?? oii doodle, ko buang tabiat ke??

kita nak kemas rumah.. bukan tukar profesion jadi orang gaji. Tak perlu la ko pakai baju kembang ini semua. Nak memanjat macam mana pakai baju kembang. Pergi tukar pakaian, pakai seluar!!. huhh.. tumbuk laju2 kan baru tahu..

hah..bagus..

mak ai.. bergaya ko dgn tudung belit juga.

Ok.. Jom kita mulakan kerja.

oops, terlupa, semalam tengok tv pun berkaitan debu juga. Siapa2 yang tengok the golden compass di tv3 semalam, mesti dia tahu.

best jugak ceritanya..

ok la...

doodle dengan pereka doodle dah mula 'gila'..
entry ini dibuat ketika puan emak sibuk membebel adik..haha. tipu je

sekian

selamat hari minggu!

9 comments:

nanad said...

nak bergotong-royong pun comel jaa ;D

feza said...

itu doodle pantang dipuji. gedik jadinya.hehehe

adan said...

comel je doodle tu..

feza said...

adan : terima kasih

A'IM said...

citer tu best giler kot.tengah tunggu sambungan

feza said...

entah bila la akan bersambung.

nur dano said...

Salam....feza..
dano tag kamu utk segmn nih..jummkalau sudi jOin laa..
http://nurdano.blogspot.com/2011/08/jom-kita-join-bloglist-cik-nanie.html

Yana Farinha said...

hye.. nice blog.. done be ur follower... jom singgah n folo blog kita. www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

feza said...

nur dano : thanks nur dano..nnti feza menyusul.

yana : TQ yana..