Friday, August 12, 2011

"Segmen Kreatif Bersama Budak_Bertopeng"

Assalamualaikum

Sambil berblogwalking, ternampak satu segmen ni. Baca punya baca, tarikh tutup nya 27hb 8. Maknanya masih boleh join. Suka untuk join sebab segmen ni lain dari yang lain.

Segmen ni adalah anjuran Cik Anis.

Bila menatap bulat...

Teringat satu cerita kartun superhero yang diminati waktu zaman kanak-kanak. Iaitu BATMAN

Dalam cerita tu, Lambang ni selalu diguna untuk panggil batman datang. Letak dekat spotlight kemudian pancarkan kat langit. Simbol batman tu macam gambar kat atas ni la. Paling syok, bila Batman bawa kereta macam kilat. Masa kecik2 dulu memang la kagum. hingusan lagi.
Bila besar ni, bila tengok kereta laju2. Hati bersuara, "nak mati ke bawak kereta laju2 ni". ermm..

the end.

memilih

nur dano

dan semua blogger

11 comments:

AnaAnis.MUsliMah said...

Waahh..GoOd2x..^^ TQ2x join..alwayz kreatif yaa..suka n happy..^^, TQ banyak2x lagi..

feza said...

terima kasih juga anjurkan segmen yang macam gini.

merahitujambu said...

wah..kreatif

merahitujambu said...

sy pon baru lepas join cik bulat..doodle awok otw ye..nnt sy update...

feza said...

merah itu jambu : tq. terima kasih

Acik said...

yezzzz ... kreatip!
gud one! .. two, three! :)

feza said...

acik : tq.

||aLeaSaRa|| said...

wah batman tuuuu!wah kreatiflah!wish u luck ye sis!

feza said...

aleasara : huhu.. sara pun apa kurangnya.. sama2 la kita mencuba. teringin nak doodle dari cik anis

anamizu said...

wahh batman! hehe

AnaAnis.MUsliMah said...

Peserta Segmen..jom terjah ini..^^

http://anisasniza.blogspot.com/2011/08/operasi-melawatdanchecking.html