Thursday, August 25, 2011

Doodle Raya Free

As salam

Dah dekat nak raya kan. beberapa hari lagi, Aku sah2 la tak beraya, sebab aku kena kerja. Ada emosi sedih disitu. Okla

Sempena nak raya ni. Aku pun nak buat la juga doodle raya free. Aku lukis dua je, aku ubah warna je. Kalau sape2 nak boleh ambik. Aku buat doodle lelaki dan doodle perempuan.

Baju Warna Ungu
























Baju Warna Merah
























Baju Warna Kuning























baju warna coklat
























Baju Warna Biru
























Baju Warna Hijau
























Akhirnya, Aku juga ucapkan,
Kad raya untuk semua. Aku pilih warna Ungu.
Nak kad raya kat atas ni juga?. Sape2 nak kad raya kat atas ni, klik kanan je, tekan copy. Aku bagi keizinan ambik. Sila2. Kalau rasa nak copy lepas tu tukar2 ke, kasi warna lain ke, apa ke, up to u la.. Aku dah bagi.

ok la. Selamat berbuka puasa.

dan selamat hari raya..

dan selamat bekerja.. heheh.. ( ini untuk aku dan siapa2 yang sewaktu dengannya)

peace no war

Assalamualaikum

10 comments:

Cik Chokie said...

wahh kaka comel nya doodle2 kaka semua niih.

~Tieha~ said...

feza..tieha amik doodle girl ijau leh?

feza said...

cik chokie : tq cik chokie

tieha : yes. sila2.tq

alif ismail said...

waa....dodol raye alif mane??huuhuh...

ayu.suhada said...

Cik feza...kite nak amik doodle kat ats tu leh x??tp xthu nak amik kaler pe ag..?leh kan^_^

ayu.suhada said...

cik feza...sy decide nak amik doodle boy n girl kaler merah ea..??leh kan..??^_^

ayu.suhada said...

ouwh cik feza..sy amik kad raye doodle tu jga ea..tq sgt2..^_^ muahxx!xoxo

feza said...

ayu suhada : boleh2. sila2. sama2

IFA Athirah said...

comeynyelah doodle2 ni..

dhia adawiyah said...

wahhhh .. comeynyerr .. wieya nak boleh ??