Sunday, August 7, 2011

Happy Birthday

As salam

Tengok jam sikit. Dah hampir jam 12 am kan. Bila dah 12 am lebih, Pastinya dah masuk 8 Ogos iaitu 8 Ramadhan. Malangnya, aku ingat tarikh ini. Jadi tak boleh nak olok2 tipu yang aku tak tahu.

Sebelum fb aku penuh dengan ucapan.. Sebelum aku tidur pada pagi ini, sebelum aku lupa dengan tarikh special ini, Jadi entry ini khas aku karangkan menyatakan

dengan rasminya.. penampilan khas doodle aku sebagai cikgu, nak ucapkan untuk aku..


tapi, Maaf wahai doodle, kamu bukan lah orang pertama. Ada teman2 lain yang lebih awal mengucapkannya.

Mana2 yang buat ucapan.. terima kasih banyak2.
Doakan diri ini menjadi lebih baik dari semalam dan hari seterusnya.

Buat adik ku.. Haa.. TRIAL SPM, jangan buat main2 tau. buat elok2. cik kakak ucapkan semoga berjaya.

Huk2. Aku masih waras. . Itu main2 sahaja ya. Anggap je la aku sedang berimaginasi. Bukan berhalusinasi ok. haha..

k la. zass

5 comments:

nanad said...

selamat hari lahir cikgu ^^ comelnyaa alahai~

A'IM said...

selamat hari lahir.... moga gembira selalu...

kaalu wat sistem popup untuk komen lagi bagus untuk blogger drop komen :)

Hanif said...

Selamat hari lahir

feza said...

nanad : terima kasih..

a'im : sistem popup tu mcmna? ajarkan aim

hanif : terima kasih

Aida Farzana said...

hi...saeng-il chungahabnida...hihihi

http://nanafidenaz.blogspot.com